Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Regulamin promocji “Wystaw opinię”
Promocja obowiązuje od 20-06-2015 na czas nieokreślony.
W promocji może wziąć udział każda osoba, która w czasie trwania promocji wypełniła następujące kroki:
złożyła i opłaciła zamówienie poprzez sklep internetowy.
wystawiła opinię na jednym z wymienionych portali opinii.
w formularzu opinii podała numer zamówienia.
Przedmiotem promocji jest kod r...
Regulamin programu
ZGrana RODZINA na sklepach Robizoo.pl
Program ZGRANA RODZINA skierowany jest do wszystkich mieszkańców Zielonej Góry, którzy są w mieście zameldowani i jednocześnie są rodzicami przynajmniej jednego dziecka w wieku poniżej 18 lat. W okresie od 1 września 2014 do 31 grudnia 2014 Program obejmuje także mieszkańców Gminy Zielona Góra. Warto podkreślić unikalność programu, który obejmuje wyjątkowo szeroką grupę docelową – w Programie nie ma znaczenia liczba posiadanych dz...
Gwarancja Pomimo braku ustawowego obowiązku, część towarów jest objęta gwarancją sprzedawcy lub producenta. Warunki reklamowania towaru w trybie gwarancyjnym określa zawsze karta gwarancyjna dołączona do towaru. Sprzedawca wskazuje informacyjnie, że karty gwarancyjne producentów towarów zawierają poniższe zastrzeżenia : Sprzęt, do którego nie będzie dołączony dokument wydania magazynowego, będący podstawą roszczeń gwarancyjnych, nie będzie przyjęty; możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprz...
REGULAMIN WAŻNY DO 24-12-2014 NOWY REGULAMIN WAŻNY OD 25-12-2014 DOSTĘPNY TUTAJ ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO REGULAMIN Akwaria.Robizoo.pl Sklep dostępny pod adresem akwaria.robizoo.pl dokłada wszelkich starań aby klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie, a zakupy dokonane w sklepie były zawsze udane. Sklep działa w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz z poszanowaniem dobrych obyczajów w obrocie gospodarczym, w szczególności mając na względzie standardy e-commerce w przedmio...